Notícies
Col·loquis i congressos
08-08-2022

Jornada Pedagògica sobre dones, memòria i literatura (a propòsit de la cacera de bruixes a Catalunya entre els segles XV i XVIII), que tindrà lloc el 22 d'octubre de 2022 al Seminari Conciliar de Barcelona.
● Programa: https://bit.ly/jornadadones2022_programa
● Inscripció: https://bit.ly/jornadadones2022_inscripcio
IV Congrés Internacional Geografies Literàries amb el títol Mirades socials i educatives des de les ciutats escrites, que tindrà lloc els dies 26- 28 d'octubre de 2022 a la Universitat de València. Podeu fer arribar les vostres propostes de comunicació fins al 30 de setembre. Trobareu tota la informació en el següent enllaç: https://www.uv.es/geolit/circulars.html
IV Col·loqui de tardor 2022, a l'entorn de «Realitats», que tindrà lloc el dissabte 19 de novembre de 2022 a la Casa de la Paraula de Santa Coloma de Farners. Podeu fer arribar les vostres propostes de comunicació fins el 4 de setembre. Trobareu totes les informacions al document adjunt.
Arxius adjunts: