Agenda
Acte institucional de cloenda de l'Any Manuel de Pedrolo
04-12-2018 | A les 19.00 h
Sala Tallers del Teatre Nacional de Catalunya (Plaça de les Arts, 1, Barcelona).
El proper dimarts 4 de desembre a les 19h tindrà lloc l'acte institucional d'homenatge a Manuel de Pedrolo, organitzat per la Institució de les Lletres Catalanes i el Teatre Nacional de Catalunya.
Aquest acte constitueix la cloenda de l’Any Manuel de Pedrolo, celebrat durant el 2018 per commemorar el centenari del naixement de l'autor i que ha comptat amb un gran nombre d'activitats i propostes diverses.
L'acte prendrà forma amb la combinació de petites intervencions artístiques i parlaments; com ara la representació d'una petita peça teatral de Pedrolo de 1985 inèdita, amb Marc Martínez i Pep Planas, l'actuació musical de Cesk Freixas i la lectura de textos per part d'Àngels Bassas.
Comptarà amb la presència de l'honorable consellera de Cultura, Laura Borràs, el director de la Institució de les Lletres Catalanes, Joan-Elies Adell, la filla de l'autor i presidenta de la Fundació Pedrolo, Adelais de Pedrolo i la comissària de l'Any, Anna M. Villalonga.
INFORMACIÓ:
Data: Dimarts 4 de desembre. A les 19h.
Lloc: Sala Tallers del Teatre Nacional de Catalunya (Plaça de les Arts, 1, Barcelona).
Entrada gratuïta amb reserva prèvia.
Reserves al t. 93 316 27 45 o c/e anypedrolo.cultura@gencat.cat